Antrame gimnazijos aukšte eksponuojami 7 klasės mokinių piešiniai tema „KAD GYVŪNAMS GYVENTI BŪTŲ GERA“. Piešiniai kurti, remiantis specializuoto ugdymo krypties programų (pagrindinio ugdymo kartu su dailės ugdymu) dalies – piešimo dalyko – programa bei Erasmus+ KA122 projekto „Komunikavimo kompetencijų ugdymas“ gairėmis. Mokiniai, vadovaujami mokytojų J. Budrienės ir V. Lesauskienės, kūrė piešinius gyvūnų tematika. Jie ne tik tobulino piešinio komponavimo, jo vizualios raiškos pasirinktomis grafinėmis priemonėmis techniką, bet ir aiškinosi gyvūnų buvimo sąlygas šiuolaikiniame pasaulyje, ką jiems reiškia gyventi švariame vandenyje, švariame miške ir kas jiems atsitinka, jeigu jie patenka į užterštą aplinką. Dalyvaudami šiame projekte, 7 klasės mokiniai per piešimo pamokas aptarė aplinkosaugines problemas, kaip jie galėtų prisidėti prie vandens telkinių ir miškų švaros, kaip mažiau naudoti plastiko, nešiukšlinti aplinkos, kad žemę ir vandenynus išsaugotume kuo švaresnius.
Kurdami piešinius, mokytojos J. Budrienės ugdomos grupės mokiniai dėmesį sutelkė į vandens gyvūnų aplinką, vieni – vaizduodami vandens gyvūnus sveikus ir žaismingai nusiteikusius dėl švarios aplinkos, kiti – žūstančius, jau nukentėjusius nuo aplinkos taršos. Mokytojos V. Lesauskienės ugdomos grupės mokiniai savo piešiniuose perteikė švaraus ir linksmo miško gyventojas pelėdas, kurios taip gerai jaučiasi savo aplinkoje, kad net įprastinį slepiamų spalvų plunksnų apdarą pakeitė ryškiu, spalvingu, perteikiančiu geros savijautos emociją.
Mokytojos Vilija Lesauskienė ir Janina Budrienė