STEAM veikla „Oro savybės“

Drąsiai galima sakyti, kad Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazijos šeštokai yra „jaunieji tyrinėtojai“.

Gamtos ir žmogaus pamokų metu susipažįstama su įvairiausiais fizikiniais, cheminiais reiškiniais: jėgos ir judėjimas, šviesa ir garsas, kas yra mikropasaulis, oras ir degimas, rūgštys ir šarmai.

Tam, kad pamokos būtų kuo įdomesnės, naudingesnės ir, svarbiausia, nenuobodžios, jas reikia pagyvinti bandymais ir eksperimentais. Tai ‒ mokymasis per patirtį, todėl įspūdis palieka gilesnį pėdsaką vaikų atmintyje.

Mokiniams buvo pasiūlyta atlikti STEAM veiklas, susijusias su oro savybių tyrimu, ne klasėje, o namuose. Šeštokai tyrinėjo, kiek oras užima vietos, kiek oro telpa jų kambaryje, kodėl esantys daiktai po vandeniu gali būti sausi, ar jeigu daugiau oro,  tai didesnė masė, gamino oro svarstykles. Atlikdami šias veiklas, mokiniai fotografavo darbų eigą ir gautą rezultatą bei pagal klasėje aptartą planą paruošę pristatomuosius darbus „PowerPoint“ programa pristatė klasės draugams. Šiems darbams buvo skirta visa savaitė tam, kad mokiniai galėtų įsigilinti į atliekamas veiklas, išsikelti tinkamas hipotezes ir suformuluotų tinkamas darbų išvadas.

 Tokios veiklos, kurios gali vykti ir namuose, leidžia vaikams pamokose įgytas žinias iš karto pritaikyti praktiškai.

Tai ‒ integruotas mokymas(is), kurio metu siejamos IT, gamtos ir žmogaus, matematikos, biologijos, chemijos (nors šių dalykų vaikai dar nesimoko) žinios ir mokiniai, patys to nežinodami, jau įsitraukia į šiuos mokslus.

Mokytoja Giedrė Kielaitė

Kategorijos: Uncategorized.

Komentavimo galimybė išjungta.