Švelnus traukinio bėgių dundėjimas, užsimiegojusios akys ir lietaus lašai, krentantys ir gaivinantys veidą – štai taip, pakeliui į sostinę, savo penktadienio rytą pradėjo IIa ir IIb gimnazijos klasių mokiniai.
Lydimi klasių vadovių Rasos Jonaitienės ir Daivos Vasauskienės, dešimtokai lankėsi Vilniaus MO muziejuje, dalyvavo edukacijose „Kaip kuriamas charakteris tekste ir paveiksle“ ir „Kas vyksta šiame paveiksle?“.
IIa gimnazijos klasės mokiniai susipažino su fotografijos ir literatūros panašumais bei skirtumais. Analizavo ištraukas iš rašytojos Virginijos Kulvinskaitės Cibarauskės knygos „Kai aš buvau malalietka“ ir, pasiskirstę į komandas, muziejaus parodoje ieškojo fotografijų, atitinkančių knygos ištraukas.
IIb gimnazijos klasės mokiniams užsiėmimas vyko vizualinio mąstymo metodu, į meno kūrinius pažvelgta be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų. Edukatorė padėjo užsiėmimo dalyviams sukurti savo pačių „tiesą“ apie paveikslą, apibūdinti meno kūrinį. Skatino per vizualinį mąstymą kurti savo interpretacijas, įžvelgti informaciją perteikiamą autoriaus.
Neišsigandę žvarbaus oro, pėstute nukeliavome į Lietuvos nacionalinio muziejaus Istorijų namus. Parodoje „Deivės ir kariai: Marijai Gimbutienei ‒ 100“ sužinojome apie Senovės Egipto mumijų tyrimus, ką slepia sarkofagas. Trumpam galėjome tapti archeologais, ne tik stebėti mumijų eksponatus, bet ir rentgeno aparato pagalba patikrinti, ar mumija tikra ar padirbta, užuosti Mykolo Tiškevičiaus ką tik rastos mumijos kvapą.
Gerų įspūdžių kelionę vainikavo vykimas namo traukiniu.
IIa gimnazijos klasės mokinė Ausma Motiejūnaitė