Dieviškoji komedija – viduramžių italų poeto Dantės Aligjerio (Dante Alighieri) sukurta poema, kurią jis pradėjo rašyti 1308 metais, o baigė – 1321 metais, prieš pat mirtį. Dieviškojoje komedijoje pasakojama apie Dantės kelionę per pragarą, skaistyklą ir rojų. Kūrinyje atsispindi XIV amžiaus pasaulėžiūra, teologija ir filosofija.
IIa gimnazijos klasės mokiniai šį kūrinį nagrinėjo pasitelkę matematinę analizę. Tai puiki proga lietuvių kalbos ir literatūros žinias integruoti į tiksliuosius mokslus – matematiką.
Žinių integracija vyko dalyvaujant edukacijoje „Dantės „Pragaro“ matematinė analizė“. Edukacijos metu mokiniai, pasitikrinę savo literatūrines žinias su Kahoot programėle, keliavo į duomenų puslapius, bandydami atsakyti į nurodytus klausimus, apskaičiuoti patekimo į trečiąjį pragaro ratą tikimybę ‒duomenis reikėjo pateikti paprastąja nesuprastinama trupmena.
Matematika siejama su praktiniu pažinimu – surasti, kokios pasaulio vietos tiek dydžiu, tiek savo paskirties panašumu primena Dantės pragarą, kokie turėtų būti realūs kūgio matmenys, kad į tokios formos „pragarą“ tilptų bent vienas žmogus, atrasti geometrines figūras, matomas Botičelio paveiksle ,,Pragaras“.
Gimnazistai, atlikdami kūrybinę užduotį, turėjo sukurti Dantės ,,Pragarą“ iliustruojančią vizualizaciją: iškirpus lygiašonę trapeciją iš plastiko pagal youtube nurodytą filmuką pavaizduoti savo 3D hologramą.
Tokie užsiėmimai leidžia mokiniams suprasti, kad ugdymo turinys nėra vien atskiri mokomieji dalykai, kad įgytas žinias galima taikyti tarpdalykinėje integracijoje.
Ugdymo karjerai konsultantė Giedrė Kielaitė ir IIa gimnazijos klasės vadovė Rasa Jonaitienė