Vos tik prasidėjus naujiesiems mokslo metams, rugsėjo 2 ir 3 dienomis, IIa gimnazijos klasės mokiniai dalyvavo šiuolaikinių menų projekte „MIX“. Susipažinę su šiuolaikinių menų ištakomis, įvairių integralių jų formų – instaliacijų, šviesų žaismo, įvairių medijų, modernaus šokio, performanso, hepeningo, flašmobo – raiškos galimybėmis, stebėję daug vaizdo ir garso medžiagos, pasisėmę idėjų, mokiniai patys įsitraukė į veiklas. Trijų kūrybinių grupių sudėtį lėmė burtai. Ir visiškai nebesvarbu buvo, kokiai mokymosi programai mokinys atstovauja – muzikos ar dailės, visi tapo bendraminčiai kūrėjai, visi kėlė idėjas, kartu jas įgyvendino, kartu pristatė kūrybinį rezultatą.
Improvizuotoje studijoje, primenančioje loftus, pasitelkus papildomą apšvietimą, buvo sukurta projekto nuotaiką sustiprinti padedanti aplinka, kurioje mokiniai ir atliko po du skirtingo charakterio savo kurtus performansus. Gimnazijos sienas drebino ir skambūs ritmo garsai, kuriami netradicinėmis priemonėmis bei netikėtomis vizualizacijos formomis, ir mokinių kurtais tekstais sumiksuotos senųjų lietuvių sutartinių bei šiuolaikinio repo improvizacijos, kurių nuotaiką sustiprino tapytos dekoracijos. Ir nežinia, kas suveikė stipriau – ar pats projekto pobūdis, ar tai, kad mokiniai seniai nematę vieni kitų ir labai pasiilgę gyvo bendravimo, bendros kūrybos, bet projektas nuaidėjo su griausmu, jaunatvišku šėlsmu, didžiuliu kūrybiniu polėkiu, degančiomis akimis, plačiomis šypsenomis ir… kai kurių dalyvių mintyse jau beužgimstančiomis naujomis idėjomis, kaip įgytą patirtį pritaikyti toliau, parodyti platesniam žiūrovų ratui.
Mokytojos Vilija Lesauskienė ir Aida Juškaitė