Programa „LEGO kūrybinė laboratorija“

Gruodžio 2–19 d. 3 klasės mokiniai dalyvavo STEAM JUNIOR programoje ,,LEGO kūrybinė laboratorija“, kuri vyko Šiaulių jaunųjų technikų centre. Užsiėmimų paskirtis – LEGO kaladėlėmis išmokyti vaikus reikšti savo individualumą, kūrybiškumą, skatinti norą tyrinėti. Trečiokai buvo supažindinti  su LEGO konstruktorių įvairove, jų atsiradimo istorija, konstravimo galimybėmis.

Užsiėmimų metu mokiniai sužinojo ir išmoko daug naujų dalykų – aiškinosi, kaip kuriama animacija, konstravo ir statė bokštus, kūrė „monstriukus“. Atliko daug praktinių užduočių – gamino ir skraidino katapultas, mokėsi brėžti brėžinius, matavo pastatytų pastatų aukštį, atstumą, skaičiavo spalvas ir detales, formulavo išvadas.

O kaip įdomu mokytis programuoti! Žaidybine ir lengvai suprantama forma vaikams buvo paaiškinta, iš ko susideda dvejetainis kodas, kaip atrodo lietuviška abėcėlė kompiuteryje. Trečiokai išmoko dvejetainiu kodu užsirašyti savo vardą, atkoduoti žodžius, žaidė detektyvų žaidimą. Na, o pati smagiausia ir įdomiausia veikla – išmaniojo OZOBOT miesto kūrimas. Mokiniai išbandė architekto profesiją ir su LEGO kaladėlėmis statė miestą, programavo robotukus, atliko su jais įvairius veiksmus – bandė jiems parinkti judėjimo kryptį, greitį ir t. t. Vaikams talkino savanoriai iš Austrijos ir Turkijos.

Trečiokų manymu, užsiėmimai baigėsi per greitai, tačiau jie praplėtė vaikų kultūrinį sąmoningumą, lavino XXI amžiaus įgūdžius – bendradarbiavimą, komunikaciją, kūrybingumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimą.

Dešimties valandų trukmės programą finansavo Šiaulių miesto savivaldybė.

3 klasės mokytoja Aušra Adomaitytė

Kategorijos: Uncategorized.

Komentavimo galimybė išjungta.