Ką reiškia išmanusis OZOBOT miestas? Šį klausimą spalio 2-ąją sprendė gimnazijos šeštokai. Nuo jų neatsiliko ir penktokai, kurie lapkričio 19 dieną kartu su klasės vadove Daiva Dijokiene taip pat „matavosi“ miesto OZOBOT architekto darbą. Sprendė klausimus: Kas yra geras miestas? Kas jame turi būti? Kuo miestas skiriasi nuo kaimo vietovės? Tai – ne paprastas miestas, tai – išmanusis OZOBOT miestas, kuriame karaliauja robotai.
Tokio pobūdžio užsiėmimai parodo integralumo ryšio prasmę. Mokiniai „pasimatavo“ architekto, inžinieriaus, kraštovaizdžio architekto profesijas ir susipažino su urbanistikos specialisto darbu.
Tikimės, kad per patyriminį ugdymą auginame jaunuosius ateities miestų kūrėjus.
Ugdymo karjerai konsultantė Giedrė Kielaitė ir 5 klasės vadovė Daiva Dijokienė