Kovo 21 dieną gimnazijoje bendruomenės nariai dalyvavo mokinių-tėvų-mokytojų forume „Gero mokymosi link“. Forumo dalyvius rimtam darbui įkvėpė abiturientė Rūta Budreckaitė, renginio pradžioje atlikusi savo kūrybos dainą „Mano gera mokykla“. Kadangi šis forumas buvo skirtas šiuolaikiško mokymosi sampratos išsiaiškinimui bei mokymosi kultūros kūrimui, visi padirbėjo iš peties. Heterogeninėse grupėse dirbdami bendruomenės nariai, pasinaudodami Suomijos edukologijos mokslininko ir praktiko dr. Pasi Sahlberg (Helsinkio universitetas) straipsniu „Kaip suprantamas mokymasis“ bei savo patirtimi, aptarė mokymosi kaitos priežastis, skirtingus požiūrius į mokymąsi, šiuolaikinio mokymosi sampratas, gero mokymosi požymius, teikė pasiūlymus. Paaiškėjo, kad atidžiojo skaitymo metodas tinkamas ne tik mokiniams, bet ir tėvams bei mokytojams.
Susipažinę su kovo 20 dieną įvykusio mokinių forumo „Padėdamas kitam – padėsi sau“ idėjomis, bendruomenės nariai sudėjo kertinius mūsų gimnazijos mokymosi kultūros kūrimo akmenis. Aptarta mokymosi pagalba ir jos efektyvumas; mokymosi tikslų kėlimas ir siekimas pamokose; mokymosi pažangos analizavimas ir būsimų rezultatų planavimas (MIP lapai); geros pamokos bruožai; kokybiško mokymosi trikampis: besimokantis mokinys, įgalinantis mokytojas, mokytis motyvuojantis tėvas.
Forumo pabaigoje dalyviai susibūrė į tėvelių, mokinių ir mokytojų grupes ir parengė rekomendacijas kiekvienai tikslinei grupei. Tėvų grupė parengė rekomendacijas „Kaip tėvai turi skatinti savo vaiką mokytis“. Grupė akcentavo tinkamą poveikį savo vaikams, kad šie siektų asmeninės pažangos, augtų atsakingomis, savimi pasitikinčiomis asmenybėmis. Dėkojame mamytėms už dalyvavimą forume: Inesai Navickienei, Virginijai Motiejūnienei, Jurgai Žaliukienei, Neringai Tamošaitienei, Solveigai Lizdenienei, Sigitai Šabrinskienei, Mantei Klingienei, Neringai Verbienei, Evelinai Petrulienei, Asuntai Kozlovienei, Jurgitai Adeikienei, Julitai Fokienei, Linai Kaučikienei, Rasai Katinienei, Ritai Razmaitei, Astai Mickuvienei.
Mokiniai parengė rekomendacijas „Kaip mokinys turi planuoti mokymosi rezultatus“, padėsiančias kryptingai siekti asmeninės pažangos nepatiriant streso.
Mokytojai dalijosi patirtimi „Kaip turi dirbti mokytojai, kad mokiniai norėtų mokytis“.
Produktyviai padirbėję forumo idėjas reflektavome klausydami lyriškos Rūtos Budreckaitės dainos „Mokytojui“.
Neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėja Asta Vaičiūnienė