Balandžio 14 dieną gimnazijos pedagogai profesines kompetencijas tobulino Lietuvos muzikos ir teatro akademijos lektorės, psichologės Lauros Dubosaitės vedamame seminare „Mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas taikant motyvacines priemones pamokoje ir tinkamus konfliktų sprendimo būdus“. Gyvas ir įtraukiantis lektorės bendravimas su auditorija pozityviai nuteikė gimnazijos pedagogų bendruomenę.
Gebėjimas sukurti ir išlaikyti tinkamą mokymuisi aplinką viso mokymo proceso metu yra vienas iš svarbiausių sėkmingo mokymo ir mokymosi veiksnių. Akivaizdu, kad motyvacijos trūkumas sukelia daug problemų ir trukdo mokiniams realizuoti savo gebėjimus. Be to, kiekvieno mokinio asmenybė bei amžiaus raida yra skirtingi, todėl pedagogams aktualu nuolat ieškoti naujų instrumentų, padedančių didinti mokinių mokymosi motyvaciją.
Akivaizdu, kad negebėjimas tinkamai bendrauti sukelia daug problemų ir trukdo suprasti vieniems kitus. Siekdami savitarpio supratimo, turime žinoti ir mokėti pritaikyti kuo daugiau įvairių būdų, kurie mažina įtampą ir gerina tarpusavio supratimą. Seminaro metu buvo aptarti skirtingi elgesio konflikto metu modeliai, jų privalumai ir trūkumai, bendravimą palaikančios ir skatinančios technikos, kurios padės sėkmingiau suvaldyti bendravimo procese iškylančias problemines situacijas. Išskirti svarbiausi mokinių mokymosi sėkmę lemiantys poreikiai, aptarti mokinių mokymosi motyvaciją įtakojantys veiksniai bei mokinio psichologinio palaikymo technikos, kurios padės pedagogams optimizuoti mokymo procesą ir pasiekti geresnių rezultatų. Mokytojai buvo skatinami susikurti asmeninę mokinių motyvavimo bei bendravimo su jais sistemą, labiausiai atitinkančią jų siekius ir lūkesčius.
Tikimės, kad seminaras padės mokytojams sėkmingiau ir profesionaliau organizuoti mokymo procesą, įgytas kompetencijas panaudoti ne tik motyvuojant mokinius, bet ir sprendžiant sudėtingas tarpusavio bendravimo problemas.