Lapkričio 17 dieną netradicinėje aplinkoje, Šiaulių universiteto technologijos ir gamtos mokslų fakultete vyko integruota fizikos ir biologijos pamoka III gimnazijos klasės mokiniams. Šias gamtos mokslų disciplinas mokiniai pasirenka ir mokosi tik vieną, todėl integracija sudaro galimybes nepamiršti išmoktos medžiagos. Biologijos žinios apie ląsteles buvo papildytos fizikos žiniomis ir praktinių gebėjimų įtvirtinimu robotikos užsiėmime. Mokiniai buvo supažindinti su mechatronikos sistemų konstravimu, valdymu ir pritaikymu gamyboje, pneumoautomatikos sistemomis ir jų valdymu. Laboratorijoje patys išbandė sistemų valdymą. Ypač mokiniams patiko „vandenilinės energetikos užsiėmimas“, kuris atitiko einamąją fizikos kurso medžiagą. Biologijos pamokose mokiniai mokėsi organinių medžiagų sudėtį, savybes. Mokiniai akivaizdžiai pamatė plazmą, vandenilio gamybos procesą, saulės jėgainės veikimą, stebėjo atsinaujinančios energijos gavybą, aktyviai dalyvavo atsakinėdami į pateiktus klausimus. Po pamokos mokiniai aplankė parodas, rinko pranešimų medžiagą. Pamokos refleksiją analizuosime jau atskirose pamokose, klausydami klasės draugų pranešimų.
Fizikos mokytoja Ona Girjotienė ir biologijos mokytoja Asta Vaičiūnienė